facebook

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Jak pracujemy

Każdy klient jest dla nas wyjątkowy, a dobór oferty zależy od wielu czynników i poprzedzony jest szczegółową analizą potrzeb.

 

Mimo, że każda oferta dopasowywana jest indywidualnie w bardzo dokładny sposób to współpraca może przebiegać bardzo podobnie. Aby nasza kooperacja odbywała się w prawidłowy sposób, pragniemy przybliżyć Wam zasady współpracy oraz poszczególne etapy procesu obsługi finansowej.

 

Pierwszy kontakt …

 

… między klientem a doradcą następuje poprzez formularz kontaktowy albo telefonicznie. Umawiamy dogodny dla obu stron termin spotkania. Jednak zawsze kierujemy się możliwościami naszych klientów wiedząc jak bardzo możecie być zajęci. Gdybyśmy nie odbierali oznacza to, że jesteśmy na spotkaniu i zaraz po nim oddzwonimy do Was.

 

Pierwsze spotkanie…

 

… klienta z naszym doradcą, polega na szczegółowej rozmowie, w trakcie której przekazujecie nam swoje oczekiwania i potrzeby, a my przekładamy to na możliwości świata finansów. Wytłumaczymy Wam również dokładnie jak powinna przebiegać współpraca między nami w najlepszy możliwy sposób. Możliwe, że już na tym etapie możecie otrzymać wstępne rozwiązania finansowe.

 

Przedstawienie szczegółowej oferty

 

Zwykle na kolejnej rozmowie przedstawimy Wam dokładne i szczegółowe oferty wraz ze wszystkimi kosztami okołokredytowymi. Pamiętaj, że nasza pomoc jest bezpłatna. W szczególnie pilnych sytuacjach ten etap może odbyć się podczas pierwszej rozmowy. Otrzymacie również listę dokumentów niezbędnych do skompletowania wniosku kredytowego.

 

Akceptacja oferty i kompletowanie wniosków

 

Na tym etapie przede wszystkim musicie wybrać maksymalnie 3 propozycje przedstawione przez Doradcę i rozpocząć kompletowanie niezbędnej dokumentacji do rozpoczęcia procedury kredytowej. Warto również informować na bieżąco doradcę o tym co już Państwo zebraliście, a co sprawa Wam trudności. Doświadczony doradca mając chętnie Wam pomoże.

 

Przekazanie dokumentacji Klienta dla Doradcy

 

oraz podpisanie wniosków. Doradca sprawdza kompletność dokumentacji, a Państwo w tym samym czasie przy pomocy profesjonalisty wypełniacie wnioski kredytowe.

Po szczegółowym sprawdzeniu, możecie być Państwo poproszeni o uzupełnienie dokumentów, gdyby takich brakowało. Doradca dba o to, aby dokumenty były kompletne. Ważne jest to, że im lepiej jest przygotowany wniosek do procesowania, tym jego szybsza weryfikacja u analityka. Pamiętajcie, że analityk to też człowiek i jeśli widzi kompletnie i prawidłowo przygotowane dokumenty inaczej do nich podchodzi niż do wniosku, który musi układać, prosić o uzupełnienie itp.

 

Przekazanie dokumentacji do banku lub instytucji finansowej

 

Dokumentacja do banku jest przekazywana natychmiast po prawidłowej weryfikacji przez naszych doradców. Wiemy, że czas to pieniądz i dlatego chcemy, aby wniosek znalazł się jak najszybciej na biurku u analityka. Tutaj często dochodzi do wymiany informacji między analitykiem a Doradcą. Analitycy sprawdzają dochody, nieruchomość, historię kredytową i wszelkie inne informacje niezbędne do podjęcia decyzji. W przypadku gdyby analityk poprosił o dodatkowe wyjaśnienia, ważne jest, żeby były one udzielane w sposób szybki i dokładny.

 

Podjęcie decyzji o finansowaniu

 

Na tym etapie wiemy ostatecznie czy otrzymacie Państwo finansowanie czy też nie. Najczęściej otrzymujemy:

  • decyzję pozytywną z warunkami do zawarcia umowy – oznacza to, że decyzja jest pozytywna, żeby podpisać umowę, musicie jednak dostarczyć jeszcze dokumenty zgodne z listą od analityka. W momencie kiedy analityk zweryfikuje dodatkowe dokumenty najczęściej generowana jest umowa,

  • decyzja pozytywna – po tej decyzji od razu generowana jest umowa i czekamy na umówienie terminu podpisania umowy,

  • decyzja negatywna – tu otrzymacie Państwo od nas informację o przyczynach decyzji i zastanowimy się wspólnie co dalej. Warto wiedzieć, że decyzja negatywna w jednym banku nie oznacza, że nie otrzymacie decyzji pozytywnej w drugim.

 

Podpisanie umowy

 

z instytucją finansową odbywa się w banku albo w naszym biurze. Przy podpisaniu obecny jest nasz doradca, który wyjaśni wątpliwości przy podpisaniu umowy.

 

Uruchomienie kredytu

 

Przed uruchomieniem kredytu zwykle należy skompletować kolejne dokumenty. Donieść np. akt notarialny zakupu nieruchomości zawierający treści wymagane przez instytucję finansową, tu również możecie liczyć na naszą pomoc. W momencie gdy macie uruchomiony kredyt, sprawa zostaje zakończona pozytywnie.

 

Spłata zobowiązań

 

Podczas spłaty zobowiązania kredytowego, możecie Państwo liczyć na naszą pomoc. Jeśli jest coś dla Was niezrozumiałe, albo macie zwyczajnie problem w banku. Dajcie nam znać, chętnie pomożemy.

 

Rekomendacja Dobrych Praktyk dla doradców kredytowych

 

W celu zapewniania naszym klientom najwyższych standardów obsługi nasi doradcy wdrożyli Rekomendację Dobrych Praktyk dla doradców kredytowych przyjęte przez Walne Zgromadzenie Związku Firm Doradztwa Finansowego i Zarząd Związku Banków Polskich w zakresie kredytów hipotecznych. Rekomendacja ma na celu ustanowienie standardów i zasad obsługi klienta na rynku finansowym w zakresie oferowania i sprzedaży kredytów hipotecznych. Zapraszamy do zapoznania się z Rekomendacją Dobrych Praktyk dla doradców kredytowych w zakresie kredytów hipotecznych.

 

 

X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.

X

„Polecamy wszystkim zainteresowanym osobom współpracę z Panią Agatą Kotłowską. Dzięki jej profesjonalizmowi, poświęceniu czasu, wykonanym rozmowom telefonicznym, a także fachowym poradom, sprawnie i szybko przebrnęliśmy przez wszystkie formalności związane z zaciągnięciem kredytu hipotecznego i zakupem mieszkania.”

Z poważaniem Natalia i Piotr